-
Шефът на Mercedes: Митата са най-грубият инструмент в глобалната търговия
Германският концерн призовава ЕС да намери „справедливо решение“, за да създаде справедливи условия за произведените в Китай електромобили, продавани в Европа
2 -
Mercedes иска да бъде американска марка, но въпреки това усеща натиска от митата
Популярните в САЩ SUV модели на германския концерн ще бъдат засегнати от новите търговски бариери на Доналд Тръмп
-
АСЕА: ЕС трябва да защити автоиндустрията в стремежа си към декарбонизация
Лобито иска повече фискална подкрепа за насърчаване на продажбите на електрически превозни средства и яснота относно целите за намаляване на емисиите
-
Шефът на Mercedes се ангажира да повиши рентабилността на компанията
Акциите на дружеството записаха най-големия ценови спад за последните четири години след корекцията в перспективите
1 -
Любовната афера на Европа с електромобилите започва да изглежда като трагедия
Във фокуса на пазара е регионалният лидер Volkswagen, чиито продажби на електрически модели се сриват в Европа и по света
9 -
Търговска война около електромобилите с Китай може да навреди най-вече на производителите
Европа не трябва да следва примера на САЩ, а да потърси по-балансиращ подход, който да подкрепи целите ѝ относно установяването на верига на доставки на батерии
-
Mercedes си дава повече време, за да постигне целта от 50% дял на електромобилите
Компанията прогнозира по-ниска възвръщаемост през 2024 г., позовавайки се на предизвикателствата на фона на забавящата се икономика
2 -
Изпълнителният директор на Mercedes се застъпва за отворените пазари
Ола Калениус определя мерките на ЕС за дистанциране спрямо Китай като риск за пазарната конкуренция и глобалните вериги на доставки
-
Китайските конкуренти принуждават западните концерни да свият разходите за електромобили
Европейските автопроизводители се стремят да постигнат изгодни партньорства за доставка на батерии и суровини, за да предлагат по-достъпни превозни средства
Таг Ола Калениус
Пазари


